Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

Witam w Nowym Roku:)

Chcialam Wam zyczyc wszystkiego nalepszego w Nowym Roku, spelnienia wszytskich marzen i celow, wytrwalosci w ich spełnianiu:) i zeby ten rok byl lepszy niz poprzedni...

W tym roku sylewstra spedzilismy w domu od poczatku grudnia na zmiane ktos chory, jak nie jelitowka to gardlo jak nie gardlo to co innego, a w sylwestra Hanka miala goraczke, ale mam nadzieje ze przesad jaki sylwester nowy rok taki caly, teraz mnie ominie:) nie wiem czemu gdy sie przebudzilam w nocy jak fajerwereki puszczali to mialam w sobie taki spokoj ze w tym roku wszystko mi sie uda...w tamtym roku plakalam w szpitalu jak lezalam i sama sobie wykrakalam ten rok-wiecznie cos. 

Przed swietami bralam udzial w wymiance, z ktorej jestem zadowolna:) moja para wymiankowa byla Paulina z http://paulllinusiast.blogspot.com/

przygotowalam dla niej to: 







a ja dostalam takie cuda:) 




Dziekuje takze oragnizatorce http://zuzanioly.blogspot.com/, ze moglam wziasc udzial w zabawie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz