Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

:)

Witam po dosyc dlugiej przerwie:) jak zwykle duzo pracy po pracy obowiazki domowe i tak czas leci...ale musze wziasc sie za siebie hehe bo ostatnio nie mam nic czasu dla siebie, dla swoich zainteresowan. Mam nadzieje ze mi sie uda juz nawet zaczynam cos robic:)






a to juz na mnie czeka:)




Mialam nawet pare dni urlopu i nawet na te pare dni sie gdzies wybralam:P
Te kilka dni sprawily ze wrocilam naladowana energia (zobaczymy na jak dlugo:P)

kilka migawek:)








11 komentarzy:

  1. Ojj parka ślubna wyszła bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez by się przydał taki mini urlop, ale muszę jeszcze poczekac ;).
    Parka bardzo ładna, a kolejne twory zapowiadają się ciekawie :).
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna parka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna parka i reszta prac tez piekna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje Anioły :) Chętnie częściej je sobie pooglądam dlatego zostaje na dłużej i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna parka :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna parka. Strasznie jestem ciekawa efektu końcowego pozostałych aniołów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna parka... NO i ten konik!!! doczekać się go nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, tworzysz przepiękne anioły, jestem nimi szczerze zachwycona! Pozdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała para:)

    Fajnie wypoczywaliście:)

    OdpowiedzUsuń